BYANNIE -

Applåd till västtrafik

Sitter på pendeln på väg hem. Slutade två, japp ni läste rätt! Nu är klockan halv fem och jag är inte ens hemma än haha. Åkte faktiskt direkt till Mattias efter skolan och pluggade. Han hjälper mig alltid med matten innan jag ska ha prov, tur det!! I alla fall så blev vi klara ganska fort och nu har jag snart suttit på pendeln i en timma. Japp ni läste rätt, igen hehe. Det var tydligen en dörr som inte gick att stänga och därefter ville heller inte tåget åka, så drygt så jag dör. Förstår inte varför alla kommuner förutom våran får de nya pendlarna. Hallå, även de små kommunerna får de nya pendlarna före oss... Är för övrigt på ganska dåligt humör, blir så jävla ledsen på hur tjejer beter sig. Skriver om det sen när jag kommer hem istället dock. Vet inte vad som händer med världen, så sorgligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback