BYANNIE -

Brunett igen!

....Eller?

Sitter på tåget och taggar inför nationella i matte... Usch säger jag bara! Sov hos Charlie inatt, vi var först hem hos mig och sen vid 6 så kom Denise hem till mig. Så åt vi tillsammans och umgicks. Sen åkte Denise hem och jag hoppade in i duschen. När klockan var typ halv elva åkte vi till Charlie och kollade lite på film, kollade dock bara i typ en kvart sen stängde vi av för jag var så trött haha. La ut en bild på instagram för någon dag sen. Bilden är från nästan exakt ett år sedan när jag är brunett. Ser nästan ut som att jag har lite blonda slingor i också, minns inte att jag hade det men kommer i alla fall ihåg att det var runt den tiden jag höll på att färga tillbaka håret till blond. Har velat färga det brunt länge nu men så skaffade jag ju hårförlängningen i vintras så då tappade jag suget men nu när jag har "kort" hår igen (ja jag tycker det känns som att mitt hår är kort, don't blame me, har ju lite att jämföra med) så kom suger tillbaka. Ska boka tid hos frisören snart så måste bestämma mig. Panik!!! Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passar i båda men brunt tycker jag, för du har blåa ögon och det snyns mer och du är brunett. Kom ihåg förra året. Dina ögon då asså helt is blå men ditt bruna långa hår! Perra:) så brunt tycker jag!!

2013-05-21 @ 10:03:54
Postat av: Anonym

mycket finare i brunt! bli brunett :)

2013-05-21 @ 10:08:58
Postat av: M

Du passar väldigt bra i båda!
Men ha en blond sommar och färga till hösten! It's more fashion then, hehe puss

2013-05-21 @ 12:21:42
Postat av: Annja

Brunt

2013-05-21 @ 13:58:29
Postat av: Sophie

Brunett men du är fin i blont me

2013-05-21 @ 13:59:01
Postat av: Jasmin

Jag tycker att du passade skit bra i brunt hår för jag håller helt med om det där med blåa ögon. Men jag tycker faktiskt att du ska behålla ditt blonda hår för sist jag var hos frisören kom det in jätte många som gjorde ljusa slingor. Det var inte en ända som ville ha mörkt hår till sommaren;) fast detta är bara vad jag tycker så du väljer ju själv. Funderade faktiskt också på att bli brunett nu till sommaren då jag också har blå ögon, men än har det inte blivit så:)

2013-05-21 @ 15:29:01
Postat av: Anonyyyym

Brunt! Absolut!! Din hudfärg kommer fram mycket mer när du har brunt hår, så jag tycker verkligen att du ska bli brunett igen!

2013-05-21 @ 19:18:52
Postat av: Anonym

Bjunt

2013-05-22 @ 09:59:48
Postat av: C

Blont är finast till sommarn

2013-05-22 @ 17:38:57
Postat av: Maja

Alla är ju blonda! Roligare att vara annurlunda !! Ska nog färga brunt .. Vill inte vara som alla andra så tråkigt liksom

2013-05-23 @ 10:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback