BYANNIE -

Dröm

Hej!

Gick till skolan till två/halv tre ungefär. Gick på typ en lektion för hade först tid hos tandläkaren så lagade ett hål där. Sen åkte jag till skolan, åt lunch och efter det hade jag redovisning. Det gick nog helt okej bra skulle jag tro! Så ja, efter det åkte jag ju hem. Duschade, fixade mig lite grann och sen åkte jag till Denise. Skrattade, pratade och lagade middag tillsammans. Blev en slags pasta carbonara med kyckling. Hur gott som helst! Sen åkte jag hem och kom hem till mig nästan samtidigt som Charlie och nu har vi bokat resa till Turkiet. Om 21 dagar åker vi!! Direkt efter skolavslutningen, så sjukt underbart. Längtar redan ihjäl mig! Nu sitter JAG (Charlie vägrar för han går på diet) och äter popcorn, nachos och kollar på film med mina pareeents. Börjar dock känna att ögonen vill neråt så får gå och lägga mig snart. Skriver mer imorgon istället. Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: camilla

Vad skönt det låter med resa till Turkiet! Är det bara ni 2 som åker? Hur länge blir ni borta?

2013-05-23 @ 22:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback