BYANNIE -

Gårdagen

Hej!

Tänkte ta och berätta om gårdagen lite snabbt nu när jag sitter i bilen på väg hem till Charlie. Åkte till Denise vid fem ungefär. Där var även Matilda och Maja. Fick fixa mig väldigt fort. Blev nylonstrumbyxor, en vit söt klänning med öppen rygg samt lite smycken och min ljusrosa mockajacka. Väldigt somrigt blev det! Hade lockar till det och sotade ögon. Åkte till Moa och var där strax innan sju ungefär. Åt god mat, dansa, spelade spel, drack goda drinkar och hade det helt enkelt jättemysigt! Sen drog vi vidare till Malcolm och var där till tolv/halv ett så blev ganska tidigt. Åkte dock dit ganska tidigt så det blev lite segt mot kvällen. Var lite trött faktiskt. Åkte då hem och sen kom Charlie och sov hos mig. Idag har vi tagit det lugnt, suttit ute i solen, kollat på film, ätit grillat osv. Men nu åkte vi hem till honom istället. Min pojk ska på arbetsintervju imorgon faktiskt så hoppas på att det går bra för honom! Slänger ingen bild på mina finisar Denise och Matilda från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback