BYANNIE -

Guldvärt


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej!:) jag undrar om du är intresserad av att sälja din långklänning från mq, vit med blommor, har letat överallt efter en och hitta din bild på nätet, hör gärna av dig, mvh sandra
Sandra_camper@hotmail.com

2013-05-07 @ 22:20:23
Postat av: sandra

Hej!:) jag undrar om du är intresserad av att sälja din långklänning från mq, vit med blommor, har letat överallt efter en och hitta din bild på nätet, hör gärna av dig, mvh sandra
Sandra_camper@hotmail.com

Svar: Hej hej! Hade inte riktigt tänkt att sälja den men nu när jag hör hur mycket du letar efter en sån klänning så ska jag tänka på saken. Ge mig en dag, mailar dig när jag bestämt mig :) kramar
ANNIE

2013-05-07 @ 22:21:08
Postat av: Anonym

Hej!:) jag undrar om du är intresserad av att sälja din långklänning från mq, vit med blommor, har letat överallt efter en och hitta din bild på nätet, hör gärna av dig, mvh sandra
Sandra_camper@hotmail.com

Svar: Hej hej! Hade inte riktigt tänkt att sälja den men nu när jag hör hur mycket du letar efter en sån klänning så ska jag tänka på saken. Ge mig en dag, mailar dig när jag bestämt mig :) kramar
ANNIE

2013-05-07 @ 22:21:20
Postat av: sandra

Tusen tack :) hade varit underbart om du hade velat :) min bror tar studenten snart och den hade varit helt perfekt :) kram sandra

2013-05-10 @ 22:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback