BYANNIE -

Jag är siemst

Hej!

Alltså hade skrivit typ två inlägg till bloggen, det första glömde jag lägga upp så strunta jag i det och samma med det andra. Sämst är jag... Jaja. I fredags tog jag det väldigt lugnt. Kollade pretty little liars men jag var väldigt ledsen och nere i fredags så Charlie kom hem till mig på kvällen och fick mig på bättre humör. Vi var dock tvungna att sova, eller i alla fall jag för jag skulle öppna på jobbet. Var där innan tio och öppnade och jobbade bara till två. Sen väntade jag på Denise till klockan 7 typ så åkte jag hem till henne. Åt choklad fondue, tröttnar aldrig på det haha. Idag har jag typ sovit igenom hela dagen. Var hos farmor och fikade ett tag. Men annars har jag inte gjort någonting. Mamma fick lite fina blommor såhär på mors dag men vi bestämde oss för att inte köpa något större eftersom hon har valt att följa med mig och Charlie till Turkiet med tanke på att hon gärna vill träffa sina föräldrar. Sen älskar ju min mamma sol så det var ju bara plus.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du? :))

Svar: Beauty zone :)
ANNIE

2013-05-26 @ 20:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback