BYANNIE -

Liseberg

Hej!

Sitter nu i bilen på väg hem från Liseberg med Denise. Är riktigt trött nu men måste hålla mig uppe lite till eftersom jag måste plugga samt sola lite. Har haft en sån bra dag verkligen, främst för vädrets skull. Tackar GUDARNA för vädret och hoppas att det håller sig ett tag nu. Åkte lite grann på Liseberg och åt mjukglass, som jag längtat... Den på Liseberg är låglaktos så åt lite tabletter innan och då blev det inte så farligt med magen. Skönt det!! Har jätteont i läppen också, tandställningen är dum... Nä nu ska jag hoppa ut ur bilen och plugga. Pussar


Kommentarer
Postat av: jasmin

hej Annie vilket tema använder du till din blogg?

Svar: Orange city :)
ANNIE

2013-05-17 @ 12:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback