BYANNIE -

Medan ni solar...

...så åker jag iväg och jobbar! Det är lite segt att jag jobbar en lång dag när det är så här fint väder. 26 grader liksom!!! Jag hade verkligen behövt sola då jag det ut som snö men jag får sola lite solarium istället buhu. Blir ju långt ifrån lika fint som riktig sol men får ju i alla fall sol på nåt sätt. Sen tjänar jag ju faktiskt pengar så det är en stor fördel. Har massor med planer inför ikväll så detta kommer bli en full dag verkligen. Känns inte ens som att jag kommer hinna med allt men det borde jag. Har på mig en långklänning från FAV idag samt smycken från btb och stylebylouise. Känns trots det alldeles för varmt med långklänning men jag klagar inte på värmen! Hoppas jag ingen av er gör heller..


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej Annie! Jag undrar vilket gymnasium du går på. Är det bra om man är intresserad av foto, blogg och film? Vad för ämnen satsar man mest på? Skulle gärna vilja veta för det verkar väldigt bra. Kram.

2013-05-19 @ 15:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback