BYANNIE -

Miércoles

Godmorgon!

Känns som att det var evigheter sen som jag var uppe så här tidigt haha. Hatar verkligen att gå upp och börja tidigt. Ska ju dock inte klaga eftersom det bara är 22 dagar kvar!!! Sån lycka så det är sjukt. Ska verkligen bli så skönt. Idag har vi även bara två lektioner vilket också är väldigt skönt. Dock är dem jättelånga men men. Skulle ju för övrigt skriva ett speciellt inlägg igår men min ilska gick över fast det var egentligen något ganska viktigt jag hade tänkt skriva om så får se om jag väljer att göra det idag istället.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Annie hur är det med dig då med mig är det bara bra
Jag har en fråga till dig jag hoppas att du vill svara på den men du behöver nog inte heller om du inte vill jag undrar i fall du kan visa huset där du bor och din familj Hade varilt roligt att se det

Mvh Sara

2013-05-22 @ 20:03:50
URL: http://Arvingarnafan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback