BYANNIE -

Morning

Godmorgon!
 
Vaknade tidigt för Charlie skulle åka hem, han ska nämligen flytta idag så idag har han och hans familj mycket att göra! Han åkte redan vid sju så hade lite svårt att somna om sen när han gått men det gick tillslut. Vaknade vid halv tolv typ och har bara hunnit göra frukost haha. Älskar att kunna ägna lite extra tid till att göra frukost nu när jag är ledig. Så underbart! Gjorde en omelettrulle med ost och skinka, dog lite va gott. Kanske för att jag var hungrig som ett djur men men hehe. Ska i alla fall fixa mig lite, diska upp och sen ska jag gå över till Johannis, får se vad vi hittar på i detta inte roliga vädret. Ni får en bild från igår tills vidare.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart Köpte du den tröjan ?

Svar: Tessie eller Chelsea, vet inte riktigt då det är Ronjas tröja
ANNIE

2013-05-10 @ 09:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback