BYANNIE -

Oh friday

Hej!

Skrev ett jättelångt inlägg innan men allt försvann när jag var klar.. Så surt! Var då på väg hem från jobbet. Gick väldigt bra idag! Känner att jag kommer ihåg och lär mig allt noggrannare nu. Känns som att jag börjar lära känna butiken bättre nu. Väldigt skönt! Efter jobbet åkte jag direkt hem och åt. Var sååå hungrig så slängde mig på kylen och frysen när jag kom hem hehe... Fixade mig fort och nu sitter jag på bussen IGEN. Väldigt åkande fram och tillbaka idag haha. Ska nu in för att träffa min fina Frida! Har saknat henne så mycket så ska bli jättemysigt. Vi hade tänkt att fika och prata en massor. Välbehövligt ♡ Har för övrigt på mig mina nya vita jeans idag. Ni ska få ett inlägg om dem senare i veckan. Kommer bo i dem tills det blir varmt nog för shorts. Underbart! Bilden ni får så länge är från innan jag åkte till jobbet. Visst är halsbandet helt galet snyggt? Det är faktiskt ronjas, snodde det idag.. Hehe


Kommentarer
Postat av: anonym

Vart jobbar du?

Svar: Beauty zone på freeport :)
ANNIE

2013-05-12 @ 14:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback