BYANNIE -

På bussen med mitt mongo

Godmorgon!

Är just nu på väg mot pendeln, som vanligt hehe. Sov som sagt hos Charlie i natt, så mysigt! Hans mamma stod och gjorde frukost till mig när jag vaknade, hon är så gullig!! Tänkte att jag skulle hinna lite outfit bilder idag också, får se. Ska hem sen och fota de jag köpte i Stockholm också. Känner att det är dags haha. Håller för övrigt på att bli riktigt förkyld, har hostat som en galning ett tag nu och nu börjar jag bli täppt i näsan. Så himla segt!! Grattis till min fina kille också som fick jobbet han intervjuades för!♡


Kommentarer
Postat av: N

Han är lik din pappa, Annie!!!!!!

Svar: hahaaha nej??? :o
ANNIE

2013-05-02 @ 17:28:09
Postat av: Anonym

vad är det för jobb? :)

2013-05-02 @ 17:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback