BYANNIE -

Sådär mega segt

Vi har bara två lektioner idag. Åh gud va chill tänker ni. Jaaa det är ganska chill men lektionerna är ju såååå långa så man avlider. Snart slutar vi i alla fall, eller ja om typ 25min. Då blir det lunch, är så hungrig! Blir inget gym för mig idag heller. Får ta det lite lugnt men gymmar nog imorgon om jag är duktig nog att faktiskt ta mig in till Göteborg när jag är ledig. Annars får jag väl ut och springa sen göra saker hemma men jag personligen tycker man får mer gjort på ett gym. Idag har jag i alla fall på mig en tröja jag snodde av Ronja imorse. Den kommer ifrån tessie. Till det är det såklart mina svarta dr denim samt ett skärp som inte syns haha. Primes till det också.. Jag och Emilia skulle tagit bilder men vi hittade inte läraren så vi fick ju inte tag i någon kamera.. Kanske sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback