BYANNIE -

Sjukling

Godmorgon!

Kände redan igår att jag började må dåligt i skolan och det har bara blivit värre så fick stanna hemma idag. Har jätteont i magen samt huvudet.. Så segt.. Ligger nu alltså i min säng och kollar på serier. Kollade precis klart på OC. Hatar när mina serier tar slut. Lipar alltid igenom sista avsnittet. Det gjorde jag dock inte på one tree hill. Då lipade jag igenom hela sista säsongen haha.. Nu kollar jag istället på pretty little liars. Började ju kolla för ett tag sen och kom till säsong 2 men slutade kolla. Vet inte varför för serien är sjukt bra! Aja nu ska jag fortsätta kolla, puss så länge.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Typ vilken sida kollar du på alla serier?

Svar: swefilmer :)
ANNIE

2013-05-15 @ 14:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback