BYANNIE -

Snack

Godmorgon!

Finns det någon morgonmänniska där ute som är vaken såhär "tidigt" på en klämdag? Eller är det någon utav er som tvingas gå till skolan idag? Jag i alla fall sitter just nu på bussen på väg till jobbet. Ska jobba från 10-16 idag så det blir ganska länge. Men kul! Alltid lika tråkigt dock att lämna Charlie när han ligger kvar i min säng och sover. Tycker jag inte om! Måste skynda mig lite för är snart på stationen och måste ringa till min pappi. Blir ett kort inlägg nu. Slänger även in en liknande bild som jag la ut igår på morgonen. Fick en fråga om vart jag köpt tröjan också, eller rättare sagt vart Ronja köpt tröjan. Den är köpt på Tessie inne i Göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback