BYANNIE -

Söndagsångest ja

Hej!

Fint inlägg min pojk gjorde innan haha.. Jag är på väg hemifrån Charlie nu. Första gången jag var i hans nya hus igår. Sååå mysigt!! Så hemtrevligt verkligen och fint! Ska faktiskt dit sen igen. Ska först bara hem, duscha, greja lite, packa, äta osv. Sen sover jag där inatt igen. Det ända minuset är att det innan tog 20min att åka till honom men nu tar det nästan en timma. Men som tur är så är jag ju van med att åka såhär hehe. Sen tar det ju samma tid för mig att åka från Charlie till skolan som från mig till skolan så det är ju faktiskt rätt bra. Tänkte ge er ett fint kollage från helgen. De två första är från i fredags då vi var hos Martin. Den första är på Matilda, Denise och Ellen medan den andra är på mig och Denise. Tredje och fjärde är från igår. Haha älskar hur roade jack och Denise ser ut. Kan avslöja att på alla andra skrattar dem faktiskt men jag hade väl blivit dödad om jag hade lagt ut dem hehe..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken stad bor Charlie i ?

2013-05-14 @ 08:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback