BYANNIE -

Tisdag

Hej!

Idag fick jag en liten sovmorgon. Börjar 09.15 istället för 08.25. Väldig skönt!! Fick trots det gå upp ganska tidigt ändå, gick upp typ 07.25 och var tvungen att gå till bussen vid 07.35 så fixade mig fort som bara den och sen stack jag iväg till bussen. Har redovisning nu på morgonen tillsammans med Miina, Elina och Rebecca. Vi har ett radioprat vi ska redovisa tillsammans. Efter det har vi matte och sen media produktion. Hyfsat skön dag idag. Åkte ju i alla fall hem till Charlie igår. Pluggade med honom, kollade tv och sen somnade vi. Vi var faktiskt rätt trötta båda två igår. Nä nu ska jag snart hoppa av pendeln så måste sluta. Slänger in en bild från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback