BYANNIE -

Torsdag? Nej tisdag

Men det känns nästan som torsdag! Imorgon är sista skoldagen för veckan. Så skönt att jag slipper torsdagen, värsta skoldagen och allt! Har nu media kommunikation och spelar in ett radioprogram. Lite segt går det men men. Sen gråter vi lite över att vi har mattelektion efter detta.. Usch! Efter det har vi i alla fall lunch och då kan jag inte äta för det som står på listan idag är kyckling i currysås... Så himla gott men min tandställning blir ju gul av det... Haha surt! Men men, idag har jag på mig min jacka från rock n blue, vit tshirt från Ullared som jag klippt själv (haha duktigt av mig), jeans från Gina, halsband från Style by Louise och sen mina kära Primeboots. Bor i dem, bokstavligen..


Kommentarer
Postat av: Eliiin

Finasteeeeee<3

Svar: Gulle <3
ANNIE

2013-05-07 @ 09:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback