BYANNIE -

Trevligt en torsdag

Hej!
 
Åkte som sagt hem till Johanna innan. Var där ett tag, åt lunch och pratade en massor. Sen beslutade vi oss för att gå hem till mig och baka kladdkaka. Hade ju nämligen allt mjölkfritt hos mig hehe. Sååå vi gick hem till mig, bakade kladdkaka med kolasås botten (!!!!) och sen kom Denise. Vi pratade, åt, skrattade ihjäl oss och hade det hur mysigt som helst. Sen efter ett tag kom Charlie som var klar med flytten. Så satte vi oss i soffan och kollade på hockey. Tjejerna åkte hem för en liten stund sedan och nu har Charlie somnat. Lite halv roligt.. Såå jag får kolla lite OC och sen får jag lägga mig. Ska jobba klockan 10 imorgon så måste iväg vid nio, halv tio.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart jobbar du? :)

Svar: Beauty zone :)
ANNIE

2013-05-09 @ 23:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback