BYANNIE -

Typ det godaste jag ätit

Hej!

Idag vaknade jag hos Charlie, vi gick upp halv nio för att äta frukost samt fixa i ordning oss. Tog bussen till stationen och sen åkte vi åt varsitt håll. Gick i skolan till halv fyra idag så är lite trött faktiskt. Ska nu hem, äta, greja lite och sen åker jag till Charlie igen. Tröttnar ju inte på att vara där hehe. Känner mig så hemma där nu så. Efter bamba idag så åt jag och miina godaste chokladen i världshistorien! Går inte ens beskriva hur god den är, helt galet!! Åt den först hemma hos Johanna, eller smakade bara för vågade inte utsätta min mage för värsta smärtan men jag märkte här om dagen att jag kan nu äta en liten mängd per dag om jag sköter resten. Min mage har "reparerat" sig en aning. Hur skönt som helst faktiskt. Men kan inte fuska hur mycket som helst för då kommer ju smärtorna direkt efter jag fått i mig minsta lilla. Men i varje fall som helst, har ni inte smakat på denna. Gör det!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback