BYANNIE -

Brunett

Hej!

Igår mådde jag verkligen så mycket bättre. Åkte till hair by angels vid två och fina Emelie räddade mitt stackars hår. Tacken från början var att jag skulle ta ut löshåret och bli lite blondare men jag kan verkligen inte ha så blont hår, det passar verkligen inte mig överhuvudtaget. Såå jag färgade om det hemma igen, brunt, men det blev typ råttfärgat hahaha. Efter frisören var jag med Fanny och Olivia. Vi var hemma hos Fanny hela kvällen. Deras klasskompisar kom dit, Olivia, Jasmine och Josefine. Så trevliga!! Sen kom även några killar så hade hur kul som helst. Idag jobbade jag 11-14 så har endast hunnit äta här hemma. Har roliga planer för ikväll också, kommer bli grymt!! Ni ska få se bild på mitt bruna hår också, är så nöjd.





Kommentarer
Postat av: julia

så jävla snygg är du alltså

Svar: Ska du säga snyggo!!!
ANNIE

2013-11-30 @ 22:41:11
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se
Postat av: Anonym

när kommer inlägget om dina födelsedagspresenter ut? :)

2013-12-01 @ 01:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback