BYANNIE -

Byxdress

Har länge velat ha en fin byxdress, ingen med långa ben utan en kort. Lånade en jättefin utav Johanna för ett bra tag sedan och blev så kär i den! Såå nu har jag länge letat efter en som faller mig i smaken. Har hittat två stycken som jag tycker är väldigt fina och de är heller inte dyra alls. Känns dock liiite onödigt att köpa två, eller..? Nä men vilken tycker ni är finast? Känns lättare att använda den första eftersom jag oftast använder silvriga accesoarer och skor men den med guld är så speciell! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kan man hitta dom ?

2013-11-04 @ 13:13:07
Postat av: Anonym

Vart kan man hitta dom? Har letat jätte länge efter snygga men hittar inga som faller mig i smaken heller.. :/ Snälla svara!!:)

2013-11-26 @ 20:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback