BYANNIE -

FINALLY

Hej!

Äntligen sitter jag på pendeln hemåt. Tisdagar är så långa..! Nu ska jag iallafall äntligen hem och jag ska fota mina presenter jag fick när jag fyllde år. Bättre sent än aldrig hehe.. Sen ska jag även sola samt duscha. Ska även försöka hinna städa mitt rum innan paradise hotel börjar. Får se hur det går haha. Idag ska jag och Charlie sova på olika håll, känns alltid lika tomt. Men nu får vi sakna varandra lite istället, bra det med! Har dessutom börjat bli jätte gymsugen.. Kanske får ta tag i gymmandet snart? Nä nu ska jag värma mina händer, lyssna på min musik och försöka att inte somna på pendeln. Ni får en bild på min fina tills vidare.



Kommentarer
Postat av: Mammsi

Fin sjal Charlie har 😉/kram

2013-11-26 @ 17:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback