BYANNIE -

Hela min helg

Hej!

Har varit riktig usel bloggning i helgen, ber om ursäkt för det. I fredags direkt efter skolan så åkte jag till Kungsbacka och mötte upp fina Frida. Vi satte oss på espresso house ett bra tag och bara pratade en massor. Så mysigt! Sen var tanken att hon skulle hängt med mig hem men hon fick så väldigt ont i huvudet så det slutade med att jag bara låg i soffan hemma och kollade på film. Igår så åkte jag till Kungsbacka igen vid 6 ungefär och mötte upp Fanny och Olivia. Vi satte oss på tullen och sen vid 8 så åkte Olivia. Då beslutade jag och Fanny oss för att dra till Hampus som hade krök. Väldigt kul faktiskt! Åkte dit med Johanna och Fredrica och det var roligt att umgås lite med "de gamla gänget". Åkte hem vid ett/två ungefär och sen kom Charlie och sov hos mig. Idag har vi bara tagit det lugnt här hos mig, ätit pizza osv. Snart ska vi kolla på favoriten once upon a time, så mys!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback