BYANNIE -

Lördagsmys

Hej!

Sitter nu hemma med Charlie. Ska mysa till det med chips och popcorn samt en bra film. Jobbade som sagt idag också vilket gick bra. Hade en heeel del att göra och dem hade fått in så mycket nya vs body lotions!! Blev helt galen haha. La undan en direkt som jag ville ha. Ronja och hennes pojkvän Jacob är även här så förhoppningsvis vill fem också kolla på lite film med oss. Tänkte även visa er en shower gel som jag köpte för ett tag sen när jag jobbade. Alltså den luktar sååååå gott!! Den luktar som typ marabou mint eller after eight kanske. Nej nu ska jag kolla på tv med Charlie. Puss så länge!



Kommentarer
Postat av: Lisa

kan du göra ett kollage och lägga ut på tips på vad man kan önska sig i julklapp? och va du önskar dig!
hade vart jättebraa

Svar: Absolut!!:))
ANNIE

2013-11-24 @ 20:22:41
Postat av: Anonym

har du gele/akrylnaglar eller såna man köper själv och klistrar på? :) hur ofta får du byta naglar isåfall?

Svar: Jag har akryl så fixar naglarna en gång i månaden. Kram:)
ANNIE

2013-11-24 @ 22:33:59
Postat av: Sara

Kan du inte lägga upp lite fina kläder man kan ha på sig under julen? :))

Svar: Jo kan försöka leta lite!:)
ANNIE

2013-11-25 @ 18:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback