BYANNIE -

Min älskling är trött

Hej!

Haft en lång dag i skolan idag, slutade fyra men var inte hemma hos Charlie förrän 6 nästan. Så segt! Hade idrott sista lektionen och då kommer jag alltid hem så sent. Så nu har jag varit här hos Charlie två timmar ungefär. Har ätit pizza med han, Ted och mackan och nu tittar jag på när Ted spelar GTA. Smsar lite med oliven och leker lite med telefonen. Min kille är lite trött idag, varför vet jag inte eftersom han haft en kort dag men jag börjar nästan tro att han har järnbrist eller något. Så trött som han är och så mycket som han sover är ju galet!! Stackaren.. Nu ska jag försöka väcka honom för han kommer aldrig kunna somna ikväll annars. Puss så länge!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Din pojkvän är då otroligt snygg!

Svar: Jo tack jag vet ;)
ANNIE

2013-11-13 @ 13:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback