BYANNIE -

Min dag idag

Hej!
 
Idag är det min dag, wihooo! Äntligen 17 kan man ju säga.. Så drygt bara för nu börjar ju typ alla fylla 18 istället. Hur segt är inte det då? Haha... Aja. I present har jag fått massor med fint! Fick två tidiga presenter, en utav dem var telefonen och den andra har ni inte sätt en. Hade tänkt ta kort på allt ikväll så ska ni få se. Mina underbara klassisar har också firat mig i skolan idag, så mysiga!! Fick jättefina grejer utav dem med som ni kan se på bild nedanför. Matilda är sååå duktig på att rita, så grymt att hon ritade en jeffrey haha. Efter skolan så ska jag hem till mamma, Ronja och Charlie. Då ska även mormor och morfar komma så ska vi fira mig lite. Så synd att pappa jobbar, hade gärna velat att han skulle varit med och firat mig men han får vara med och fira mig igen i helgen istället! Nu ska jag jobba lite med min hemsida. Puss så länge!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis !!!

2013-11-19 @ 18:50:31
Postat av: Alice

Vad är de för hemsida?:)

Svar: Ett skolprojekt bara:)
ANNIE

2013-11-19 @ 19:54:34
Postat av: camilla

grattis på födelsedagen!

2013-11-19 @ 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback