BYANNIE -

Ny vecka

Godmorgon!

Haha alltså jag kan nog vara den sämsta helg-bloggerskan någonsin. Har alltid så fullt upp känns det som så bloggen får liksom vänta, så dumt. I fredags så mötte jag upp Fanny och Olivia i Kungsbacka. Slutade typ halv elva, så himla skönt!! Vi åt i alla fall en riktigt mysig middag på McDonalds haha. Sen åkte jag och Olivia hem till mig och kollade på film samt myste massor. Senare mot kvällen kom Fanny igen och sen åkte dem vid 12. I lördags jobbade jag 10-15 och sen åkte jag hem med Charlie och senare mot kvällen så åkte jag till Viktor med Denise och Sara. Var lite folk där men vi bestämde oss för att dra till Åsa istället vilket var så dumt. Blev en hel ända bussresa istället, men men sånt som händer! Var hemma vid ett kanske och sen igår så jobbade jag 11-15. Så nu ska jag sova lite på väg till skolan hehe, puss så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback