BYANNIE -

Onsdag

Hej!

Idag började våra temadagar som vi ska ha skolveckan ut. Tyckte det var sådär, min grupp fick ett litet halvtråkigt ämne att arbeta med men det blir säkert bra ändå! Mina presenter får jag ta kort på imorgon för jag befinner mig hos Charlie just nu. Såå nu ska vi kolla på film tillsammans med Ted. Väntar på att paradise hotel ska börja hehe. Charlie hade även lagat mat åt han och mig när jag kom hem till honom. Så mysigt! Slänger upp en bild som miina tog på mig igår. Där ser ni lite utav en av mina presenter hehe, halsbandet syftar jag på. Loooove it!!



Kommentarer
Postat av: Jonna

Kan du inte göra ett inlägg med allt du fick när du fyllde år? :)

Svar: Jo det ska jag! Men det blir på fredag isåfall kanske, jag inte var hemma igår och ska inte hem idag heller :)
ANNIE

2013-11-20 @ 20:11:41
Postat av: Josefine

så himla fiiin är du Annie! <3 <3

Svar: Men du är ju fiiiiin!! <3
ANNIE

2013-11-21 @ 09:57:58
URL: http://mithuna.se
Postat av: Amanda

Vart har du köpt pälsjackan? :) Superfin!

Svar: Tack så mycket! Ver tyvärr inte då det är mammas gamla :(
ANNIE

2013-11-30 @ 10:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback