BYANNIE -

Fixed my nails

Hej!

Idag har det varit en såndär skönt seg söndag. Fick en efterlängtad skön sovmorgon och vaknade bredvid min fina pojkvän. Gick upp och gjorde frukost till ljudet av allt byggandes från utsidan. Sen lät jag bara tiden gå. Vid fem så solade jag ett tag och efter det tog jag en dusch. Pappa kom hem med thaimat lagom till solsidan och efter solsidan så har hela familjen kollat på once upon a time. Så mysigt så! Jag hann även att fixa mina naglar men däremot hann jag bara fixa ena handen innan det var mat haha. Köpte glittret från makeupstore för någon dag sedan. Så himla fint! Vad tycker ni?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att dina naglar är alldeles för långa, ser lite skabbigt ut :/ men annars var det jätte fint, ÄLSKAR guld <3

Svar: Haha okej men själv tycker jag om dem när de är långa, ska det va så ska det va liksom:) jag med!! <3
ANNIE

2013-11-25 @ 08:22:10
Postat av: Annie (haha, samma namn)

Gör du naglar på andra också? Isåfall pris osv? Jättefina! :)

Svar: Nej jag gör mina alrylnaglar hos Hanna (heavenandhellstudio.com) men pimpade dem lite nu när dem växt hehe ;) tack så mycket!
ANNIE

2013-11-25 @ 15:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback