BYANNIE -

Sleepy

Hej!

Har nästan precis lagt mig i sängen efter en hel dag hemma. Har legat ner i princip heeeela dagen förutom när jag var på sjukhuset då såklart. Har kollat på elsas värld, hela säsong 1 och de fyra avsnitten som fanns på säsong 2. Så bra så jag dör! Man lider ju verkligen med Elsa haha. Har inte så jättemycket mer att säga eftersom det ju det jag gjort hela dagen liksom. Nu måste jag mor min vilja gå upp ur sängen igen för kom på att jag glömt ta sista pillret innan jag ska sova. Alltså åh va jag hatar sånt!! Precis när man gosat ner sig i sängen, suck... Ni får en random bild från mitt rum på mina rosor jag fått av Charlie i somras. Där hänger dem fint hihi!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback