BYANNIE -

Snack

Hej!

Igår firade vi fina Johanna. Började med att jag och Fanny var här och fixade oss, sen strax innan sju gick vi till Johanna. Hade det så trevligt och Jon bjöd på massa gott! Hade det verkligen jättekul, hoppas även hon blev glad över presenten. Efter tjejmiddagen så stack alla förrutom två hem till sebbe. Där spenderade vi resten av kvällen. Blev dock himla trött så stack ganska tidigt vilket alla andra också gjorde. Idag har jag sovit till fyra, nästan fem hehe... Men nu sitter jag med Charlie och kollar på The heat, vi har köpt en massa gott också. Så mysigt så!! Slänger in två bilden från kvällen, en på mig och sebbe och en på mig och Matilda! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback