BYANNIE -

Tankar

Godmorgon!

Igår spenderade jag min kväll hemma hos Fanny där även Olivia var. Vi planerade som galningar inför en väldigt rolig kommande sak. Längtar så mycket!! Åkte hem vid elva tror jag det var. Nu sitter jag på pendeln på väg till jobbet. Duktigt va? Utöver det så har jag en sån dag då jag tänker väldigt mycket på allt. Jag är förvirrad, jag vet inte vad jag vill, borde och kan göra. Vad klarar jag av? Vad är det jag verkligen vill? Så mycket tankar. Jag vet inte ens vad det är jag mår bra över längre. Att vara tonåring är inte alltid enkelt men det är väl så det är. Vi ska ha kul och lära oss på vägen. Lära oss av våra misstag så vi är förberedda och kommer kunna klara av vuxenlivet. Usch, så mycket tankar samt funderingar men så få svar.. (Och nej det har inte hänt något speciellt så tolka inte detta som något specifikt heller)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback