BYANNIE -

Torsdag

Godmorgon!

Sitter nu på bussen på väg till skolan. Har lite sovmorgon idag och börjar 09.40 men lär ju komma en aning sent då bussen är 10min sen.. Förhoppningsvis hinner jag med Öresundståget, hoppas på det! Idag slutar jag 14.30 och då ska jag fika med mina klassisar, så mysigt så! Sen ikväll ska jag mysa med Charlie. Är faktiskt väldigt glad idag så hoppas på att ingen förstör detta nu hehe. Idag har jag på mig tråkigaste outfiten på länge men orkade inget annan imorse. Svarta byxor från dr.denim, långärmad basic tröja från H&M, skärp från tessie, pälsjackan har jag ingen aning om vart den är ifrån. Till detta har jag även mina låga uggs och hårband från raglady.


Kommentarer
Postat av: julia

vad fin du är bästa <3

Svar: Du är fin älskling <3
ANNIE

2013-11-14 @ 17:37:22
URL: http://juliafalknilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback