BYANNIE -

Wake me up

Hej!

Måndagar lyckas alltid vara så sega. Speciellt på sista lektionen som dessutom råkar vara den roligaste. Kul att man råkar vara som tröttast då liksom. Brukar alltid köpa godis på den lektionen för att hålla mig vaken men idag när jag gjorde det behövdes det inte ens för vi skulle ut och fota. Lite dumt men nu har jag istället lite godis att äta på pendeln hehe. Ska hem till Charlie nu för övrigt. Fryser så mycket så vill bara dit och gosa in mig i hans one piece!! Vi började även kolla på the internship igår så ska se klart den idag. Nu ska jag värma fingrarna för dem fryser väldigt mycket,brr...


 

Kommentarer
Postat av: Maja

Din blogg är så fin! vilken gymnasielinje går du? kan du inte berätta lite om den här eller gör ett inlägg om det? kraaaam :)

Svar: Jo absolut! Kram:))
ANNIE

2013-11-25 @ 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback