BYANNIE -

Welcome home beauties ♥

 
Godmorgon! Idag fick jag hem mina nya älsklingar. Såååå nöjd! Otur bara att Charlies var för små.. Får helt enkelt skicka tillbaka och få ett par större. Alltså åh som jag har längtat!! Igår åkte jag hem till Denise förresten. Där var även Johanna, Moa, Fredrica och Mathilda. Kollade på insidious och myste. Sen så sov jag och Johanna där. Vaknade dock redan halv åtta så tog nio bussen hem. Nu sitter jag hemma, kollar på Hannah Montana med Ronja och ska snart städa upp lite här hemma. Vid 4-6 kommer mitt lilla hjärta Fanny hit så ska vi fixa oss inför kvällen. Ska bli sååå kul!♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Älskar din blogg! Förstår inte varför du inte har fler kommentarer eller är en av topp bloggarna.. Din blogg är bäst! Du har så fina bilder och roliga å bra inlägg :)

Svar: Åh va söt du är!! Tack snälla, gud va glad jag blev :') <3
ANNIE

2013-11-02 @ 00:15:38
Postat av: maja

vart köpte du dom? Jag har följt din blogg i flera år nu och jag älskar den!! <33

Svar: Åh tack söta!! Glad jag blir <3 dem är köpta ifrån USA <3
ANNIE

2013-11-16 @ 15:26:36
Postat av: Caroline

Vilken sida beställde du skorna från? Sjukt fina! älskar din blogg btw den är as grym!

2013-11-28 @ 22:31:40
Postat av: Caroline

Vilken sida beställde du skorna från? Sjukt fina! Älskar din blogg btw den är verkligen asgrym!

Svar: Har ingen aning, pappas kusin beställde dem från någon amerikans sida. Hon bor i USA så hon fick dem skickade hem till henne först. Så ja jag har tyvärr ingen aning :( åh tack snälla!! <3
ANNIE

2013-11-28 @ 22:34:53
Postat av: Anonym

är det vanliga låga i färg ¨sand¨?

Svar: Ja det tror jag :)
ANNIE

2014-01-06 @ 20:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback