BYANNIE -

Back

Godmorgon!

Nu känner jag att jag har fått tillbaka blogglusten och släppt på allt lite. Har fått så fina och gulliga meddelanden som verkligen hjälpt! Tack snälla till nu som skickat, ni har verkligen fått mig till att må bättre! 
Igår fikade jag med min fina Frida, så mysigt. Hon är så bra!! Idag ska jag till Charlie och fira hans mamma Sandra som fyller år. Kommer bli jättetrevligt! Ska även på "möte" idag i skolan. Ska nämligen stå på gymnasiemässan nästa vecka (torsdag 08.30-11-30) så behöver gå igenom lite grejer. Ska bli roligt! Nej nu ska jag njuta av min tågresa.. Så uppdaterar senare. Ni får en bild på mina fransar idag, har en sån där "bra fransdag" idag. Trodde inte jag kunde ha det med mina jobbiga fransar men jo tydligen! Lägg även märke till mina avatarögon haha.. Det visste ni inte va? Har sånt litet näsben så skinnet lägger sig över ögonen haha.. Dock var det mycket värre när jag var mindre, nu har det nästan försvunnit. Har haft jätte komplex över det men nu tänker jag knappt på det. Hoppas trots allt att det försvinner helt någon gång och att mitt näsben kan växa lite till hahaha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback