BYANNIE -

Dum telefon

Hej!
 
Min mobil har valt att ja.. Sluta fungera helt enkelt. Den slutade fungera i söndags. Den vill liksom inte ladda förrutom när den är helt avstängd. Känns också ovärt att byta batteri när jag ändå snart ska byta till femman. Aja sånt som händer! Får blogga så mycket jag kan på datorn istället tills det löser sig. I fredags så var jag i alla fall med Fanny och Olivia hemma hos Fanny. Vi myste massor med idol framför oss. Blev så ledsen över att Sara åkte ut... Igår var jag med Charlie och vi åkte med hans familj till Ullared. Himla mysigt! Hittade lite bra att ha saker. Sen åkte vi hem till Oliven och var där ett tag. Idag har vi firat min morfar hemma hos honom och mormor. Också jätte mysigt! Nu så ska jag skynda mig för solsidan börjar. Som jag längtat! Hoppas ni haft en bra kväll, pussar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback