BYANNIE -

En bättre torsdag

Hej!
 
Har haft en jättebra dag idag. Började med att stå på gymnasiemässan från 08.30 til 11.30. Var huuuur roligt som helst verkligen! Pratade med massa folk hela tiden, så roligt. Har ni frågor om skolan osv så kan ni bara kommentera eller skriva till mig någon annanstans. Svarar nog fortast på facebook. I alla fall, efter det så hade vi bara en lektion över att gå på vilket var skönt. Sen så mötte jag upp Fanny och Olivia på jensens så lunchade vi. Så himla mysigt! Sen kom Charlie för vi skulle kolla på jacka åt honom. Gick till några affärer och sen åkte vi hem. Efter idag är jag väldigt trött men det har det varit värt. Ska sätta på en film med Charlie och sen ska vi nana, kommer säkert somna under filmens gång haha. Just det!! Fick mina efterlängtade skor också hihi. Ni får se dem imorgon, kan ta bilder på dem igår. Så NÖJD!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg upp bild på dina skor <3

2013-10-12 @ 07:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback