BYANNIE -

Fixa och fixa

Godmorgon! (Man kanske inte kan säga det fortfarande haha)

Sitter nu i bilen påväg till Hanna, ska äntligen fixa naglarna!! Sen ska jag träffa Fanny och kanske även Matilda. Ska fixa en grej till helgen, Johanna ska ha tjejmiddag vilket kommer bli sååå kul! Är för övrigt ganska trött idag så hoppas på att jag piggnar till snart, ögonen vill bara stängas igen typ. Så jobbigt!! Aja har faktiskt inte så mycket att säga nu men slänger in två bilder. En på mig och Ronjis och en på min outfit. Inte för att man ser så mycket haha. Byxorna är i alla fall från dr.demin, vit tröja från bikbok, jackan är ronjas och har ingen aning om varifrån den kommer hehe, sjalen är från CC, smycken från pearls for girls och Micheal kors. Väskan kommer från minnetonka och skorna är från ldir, mina älsklingar!! 



 

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin bild på dig och din syster Vad lika ni är

2013-10-29 @ 20:16:57
URL: http://arvingarnafan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback