BYANNIE -

Idag är det en sån dag

Hej!

Började min dag med att gå upp klockan 6.. Somnade inte förrän klockan 12 igår så blev inte så mycket sömn. Sen hade vi även historia prov andra lektionen. Kändes som att det inte gick så himla bra men vi går väl se. Är så trött idag verkligen. Vill bara lägga mig någonstans och sova. Svårt att hålla ögonen öppna när man sitter på pendeln också haha. Ska även hem till Charlie sen. Usch blir sammanlagt 3 timmars åkande idag. Inte kul! Charlie den fuskisen hade spenderat hela sin dag på Ullared med klassen. Jusste! Köpte en kjol idag också och ett par skor för några dagar sedan som jag får imorgon. Underbart! Charlies "stora" present har inte kommit än så tänkte visa den och den lilla tillsammans senare. Slänger in en bild som beskriver mig idag ungefär.



Kommentarer
Postat av: Josefine

vilket gymnasium går du i? :)

Svar: NTI-gymnasiet :)
ANNIE

2013-10-09 @ 19:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback