BYANNIE -

Lill-lördag

Hej!!
 
Slutade som sagt jobbet 7, pappa, ronja och Charlie kom och hämtade mig. Fick med mig en victoria's secret body lotion, ett torr schampoo och lösögonfransar till helgen. Smått och gott! Nu har jag hunnit äta, hämtat ut ett paket och spelat spel. Charlies födelsedagspresent kom idag haha, lite smått sen men men. Han fick ju en annan present mycket tidigare. Den lilla presenten var armband, ett till mig och ett till honom. På hans står det Annie 28/1 och på mitt samma fast det står självklart Charlie istället för Annie haha.. MEN idag kom hans stora present, ett par Uggs fick han äv mig! Det uppskattades vädligt mycket för det hade han önskat sig. Så nu är jag fattig hehe.. Passade ju på att köpa ett par till mig själv också men dem hade inte kommit än, tråkigt.. Vill ni se bilder på presenterna kan jag fixa det, låter det som något?? Nu ska vi kolla på once upon a time hehe.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja det bill jag :'D

2013-10-30 @ 23:24:24
Postat av: Anonym

Ja snälla fixa bild:)

2013-10-30 @ 23:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback