BYANNIE -

Lite nytt

Hej!
 
Gud vilken dag jag haft idag... Började tidigt, alltså så åkte jag hemifrån klockan 7. Sen hade jag två lektioner och därefter lunch. På lunchen så gick jag och Miina till subway och handlade mat. Sen gick vi tillbaka till skolan och pluggade inför en engelska redovisning som vi har på fredag. Efter det hade vi svenska men jag och Miina var tvungna att gå vid 14.00 för då hade vi möte med matrådet. Sen gick vi tillbaka till skolawn och fortsatte pluggandet med våran engelska redovisning trots att vi hade slutat och sen klockan fem hade jag mentorssamtal. Lånade en kamera innan jag åkte hem med mamma och Charlie. Så nu sitter vi här i soffan och kollar på tv. Tog kort på mina nya grejer också lite fort men min tröja från bikbok ville inte fastna på bild..
 
 
Vet inte vad som hände med min dator för hälften av bilderna vill inte laddas upp men hade köpt en glittrig topp också men den får ni säkert se någon annan gång. Kanske ska byta den, får se. 
 
På bild ser ni i alla fall mina efterlängtade LdIR skor!! Så glad! Sen en poncho från svensk som jag passade på att köpa från miinto då den var nästan 1000kr billigare. Den röda tröjan är från bikbok och kostade 149kr. Har aldrig ägt ett rött plagg så får se hur detta blir. Kommer någ bli fin till ett par svarta tajta jeans och mitt långa blonda hår. Vad säger ni?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback