BYANNIE -

Min helg

Hej!

Har haft ganska fullt upp denna helgen skulle man kunna säga. I fredags efter skolan gick jag förbi bikbok och hittade lite smått och gott, sen satte jag mig med miina, Matilda och Febe på wayne's coffee och fikade. Efter det åkte jag hem till mig med Olivia. Duschade, åt och fixade mig. Sen vid 7 stack vi till Fanny och hade idolmys. Blev kvar där till 12 och sen kom mamma och hämtade mig. Igår så åkte jag till Charlie, han hade släktkalas så vi firade honom. Gästerna kom 5 och åkte vid typ 9 så det blev ett tag. Himla roligt men blev så trött efteråt!! Vi gick därefter och la oss väldigt tidigt. Nu sitter vi på bussen hem till mig, vi ska baka kanelbullar och sen ska jag plugga samt ta kort på lite kläder jag köpt det senaste. Mina efterlängtade skor också hehe. Åt även granatäpple för första gången någonsin igår haha. Måste säga att det är en grymt fin frukt men fick lite ont på tungan efter ett tag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback