BYANNIE -

Min helg

Hej!
 
Nu tänkte jag berätta lite om min helg som jag lovat.. I fredags åkte jag till kungsbacka direkt efter skolan. Mötte upp Olivia och vi satte oss på de nya espresso house inne på kungsmässan. Efter ett tag kom Fanny så vi satt där och planerade kvällen. Efteråt så åkte jag hem, bytte om, lämnade mina grejer hemma och sen begav jag mig till kära Olivia. Hon och Fanny hade köpt thaimat, massa godis, drickor osv. Så mysigt!! Vi satt och åt samt kollade på idol och sen kom Charlie, Albin och Ogge för att göra oss sällskap. Sen mot kvällen/natten åkte jag och Charlie hem till honom. Han fyllde nämligen år i lördags så ville vakna upp med honom. På lördagsmorgonen blev vi väckta av sång utav Sandra, Mackan och Ted. Jag gav även min present till Charlie, ungefär. Det har varit lite strul med min present och min andra present hann inte komma. Men utav mig fick (får snart rättare sagt) han ett par uggs och den andra presenten kommer idag så den får ni se sen. När klockan var 12 så åkte vi med mina morföräldrar till tjolöholm där det var den årliga skördefesten. Älskar den!! Fick med oss massa gott hem. Sen vid 3 åkte vi till Tio Pepes och mötte upp Alex, Anki, Christopher och Axel. Vi åt massa god mat och sen gick vi till Aranäs där Arvningarna skulle spela. Kom hem vid 9 och då kom Fanny, Olivia, deras två tjejkompisar från klassen plus Ogge och Albin. Känner att det blir mycket text här nu hehe.. Men hade i alla fall en super mysig helg tillsammans med mina favvisar ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback