BYANNIE -

Monday

Hallååå!
 
Idag har jag hållt mig inne, har känts säkrast så med tanke på stormen. Usch, så läskigt!! Dock vågade Charlie ta sig hit en stund innan han skulle åka till Ogge. Vi bara pratade och myste lite, vi har även 9 månader idag hehe. Nu sitter jag i soffan och spelar spel på datorn, har laddnat ner massa spel som jag spelade när jag var liten. Typ Diner Dash, Cake mania osv. Någon som känner igen dem? Jag älskade dem!! (okej gör det fortfarande hehe).. Nä nu ska jag faktiskt fortsätta spela och äta på mina 2 marabou som jag fick utav Charlie hihi!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

ni gjorde ju slut. du räknar väll inte tiden det var över? hur kommer det sig att ni blev i hop igen. lät som om du inte var kär

Svar: Haha ska vi allvarligt tänka minus en vecka då? Det var slut i en vecka, tycker inte man behöver räkna bort den tiden då, eller? Klart jag är/var kär, även om man blir sårad är man fortfarande kär och vi blev tillsammans igen för vi är starka tillsammans :)
ANNIE

2013-10-29 @ 16:58:26
Postat av: Anonym

Haha dummaste jag hört! Räkna bort en vecka?
Det datumet man blev ihop är ju alltid kvar?!
Och som du skrev Annie . Bara för att man är sårad
Betyder inte att man slutar tycka om ngn .... Finns ingen av och på knapp direkt ;)
Det du och Charlie har är eran ensak !



Svar: Känner också det.. Sen kan jag tycka att om man varit ifrån varandra flera månader kanske man får räkna typ sammanlagt tiden man varit tillsammans men en vecka spelar ju ingen roll liksom haha... Uppskattar din kommentar, kan bara hålla med dig hehe. Kramar på dig!! <3
ANNIE

2013-10-30 @ 14:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback