BYANNIE -

Mys fredag

Sitter nu på pendeln påväg hem. Har spenderat min fredag på allra bästa sätt. Har haft det så mysigt med mina fina klasskompisar. Först så åkte jag med miina, Eva och Josefine för att köpa present till Matilda. Gick runt i massa små butiker i Haga och tog även en fika. Sen gick vi tillbaka till miina där Febe och Matilda var. Då fixade vi mat, blev min speciella pastasallad, kyckling och favoritsåsen. Så gott! Vi satt bara och snackade och skrattade hela kvällen. Nu fortsätter jag hem till fann lite spontant där även Olivia befinner sig. Ska också bli mysigt, saknar mina gosisar!! Här får ni två bilder, en på Matilda och en på mig från halloween i skolan. Jag var en katt hahaha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback