BYANNIE -

Myser

Hallååå!

Sitter hemma hos Charlie. Firade som sagt hans mamma, så mysigt! Gav henne blommor, åt mat tillsammans med Charlie, Ted, charlies föräldrar samt morföräldrar och för övrigt så fick Sandra en jättefin stor tavla som charlies mormor har målat. Så sjukt duktig!! Åt efterrätt för ett tag sen också och nu sitter vi och kollar på kläder åt Charlie. Brukar lätt bli så hehe.. Försöker dock övertala honom om att kolla på film istället men det går sådär.. Har i alla fall haft en jättemysig dag tillsammans med han och hans familj. Sånt behövs! Måste gå och lägga mig rätt tidigt.. Börjar tidigt imorgon och måste därefter upp tidigt, har även skolfoto imorgon så får väl fixa mig liiite mer än vanligt. Ska träffa mina älsklingar Fanny och Olivia imorgon också, ska bli så roligt!! Slänger in en bild på mig och Charlie, eller ja han ville inte riktigt vara med på bild..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni tsm ?

2013-10-03 @ 21:10:33
Postat av: Maria

är ni i hop igen?

2013-10-03 @ 21:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback