BYANNIE -

Nails

Hej!

Sitter nu i bussen påväg till freeport, ska jobba från 2 till 7 idag. Igår hade jag det sååå mysigt! Började ju med att fixa naglarna, är sååå nöjd med dem verkligen! Sen mötte jag upp Fanny på stationen så åkte vi in till Göteborg. Vi satte oss först på Jensens och sen gick vi till nordstan. Fick med mig ett linne från bikbok som jag kanske ska ha på fredag, får se. Sen gick vi även till tara och därifrån fick jag med mig ett par byxor, ni ser en liten skymt av dem på bilden. Har ju något dr.denim beroende, alltså det blev mitt nionde par igår, illa! Aja, snart ska jag hoppa av bussen men här får ni en bild på mina nya fina naglar. Är så nöjd så!



Kommentarer
Postat av: Josefine

åååh va fina dom blev, nu är jag jätte avis och vill göra naglar diirr <3

Svar: Hihi tack hjärtis!! Gör deeeet! <3
ANNIE

2013-10-30 @ 14:08:29
URL: http://mithuna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback