BYANNIE -

Nails

Godmorgon!

Har hela morgonen lyssnat på Justins nya låt. Som jag längtat efter den!! Har lyssnat på hans teaser i evigheter känns det som så äntligen får jag lyssna på hela låten!! Så fin är den.. I alla fall så tänkte jag skriva om helgen sen på datorn för orkar inte skriva allt på mobilen. Tänkte i alla fall visa er mina naglar. Har fått sån utväxt så målade dem själv igår och lekte lite. Gjorde ju alltid allt sånt själv innan jag började med akryl. Älskar ju det men det blir ju inte av längre. Så passar ibland på när jag haft fem ett tag. Dock gjorde jag det på kvällen igår och sen sov jag med dem när de inte torkat helt så dem var ganska fula när jag vaknade haha.. Tappat en sten och sen har jag fula märken i lacket.. Aja jag är snäll så ni får trots det se dem hehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback